-->

lørdag 30. november 2013

Ett koselig besøk hos Tone Beate

Heisann

Her kommer et koselig blogginnlegg fra forrige dagen da jeg (Anja) besøkte Tone Beate sammen med ett par av jentene mine... nå er ikke dette menneskebarn, men potebarna mine!

Vi har bittelitt til felles på ett par slike ting, Tone Beate og jeg. Vi brenner for mye, og spesielt da hunder. Grand Danois står vårt hjerte nærmest - ikke så rart så koselige hunder dette er ;)
 (sånn helt objektivt sett, hehe)
 - samme gode årgang er vi og, det beste årstallet sier jeg alltid :)
Og ikke har vi egne barn, men skjønt er vi enige om at våres potebarn er våres barn, er jo det ikke sant ?? 
 Kjærligheten fra en hund kan ikke måles med noe, den gleden i hjertet en hund (og bare en hund) kan gi deg er ubeskrivelig...

- jeg kjenner jeg nesten kjemper litt med tårene når jeg skriver dette..
Lindrende Enhet, hvor Tone Beate har fast plass nå, er det velkomment med hund. Og når jeg sier velkomment så mener jeg ikke bare velkomment, men faktisk ønsket! 
Dette er bare helt magisk, faktisk en liten bit hverdagsmagi - oppi alt... Jeg blir så rørt over noe så varmt og fantastisk. 

Jeg har gledet meg så hjertelig til å få besøke Tone Beate igjen, tiden går så alt for fort - og avstand skiller gjerne oss bittelitt - men som jeg sier, så går turen fra Telemark rimelig raskt avgårde, 1-2-3 på E18 og E6, og vips er vi her...

Tone Beate var veldig bestemt "Ta med hele flokken, Anja!"
- jeg tror kanskje jeg svarte ja i første omgang, men sa til henne når dagen var her at jeg kommer med grande-jentene i det minste :)
 Vel fremme, tar jeg turen inn uten hund for å først forskikre meg om at det faktisk var lov å ha med hund inn - tenk at vi er så mistroende ?! hehe

og når jeg først kommer inn i korridoren blir jeg litt forvirret over alle de hvite veggene og de hvite "drakten", og etter meg kommer en smilendes sykepleier og spør meg: "Er det du som skal til Tone Beate? Du er ventet, skjønner du!" 
Så koselig velkomst! Og vel inne hos Tone Beate, etter en god klem, går skravla på oss to i ett kjør!
Vi pratet om det meste, og ikke minst hvordan denne bloggen skulle se ut og hennes ønske og drømmer. Hun gledet seg veldig til denne bloggen ble åpent, spent på reaksjonene. Og syns selv det er spennende å få muligheten til å få frem sin egen stemme!

- så kommer sykepleieren inn og ber meg hente hundene - nå hadde de ventet lenge nok på å få se dem, hehe :) så herlig!

Her kommer bilder fra besøket 
(Jeg har redigert bildene sånn at lyset ikke matcher helt, men var veldig gult der inne) 



Tone Beate hadde MASSE deilig hundegodis i skapet, jeg ble beordret rett bort for å finne noe som jentene kunne kose seg med <3

Anniken får jo aldri nok kos



Vakreste og nydeligste Tone Beate 
- du ser helt fantastisk ut, til og med midt i en cellegiftkur ... helt nydelig!
Og jeg sa til henne flere ganger: "WOW, du ser så bra ut!!!"
"-Tusen takk, jeg føler meg ganske bra i dag og" svarer hun 
Stå på Tone Beate !!! 
Vi heier på deg, både nære og kjære, til og med alle du enda ikke har møtt <3 

Fryktelig vanskelig å få Anniken til å stå "pent" når godbiten er såååå deilig <3


Deilige valpen Aaliyah venter tålmodig på tur <3
PS: Hun fikk opp i sengen med Tone Beate og, var nesten ikke måte på til kjærlighet hun skulle gi henne!


Kjære Tone Beate 
- Tusen tusen tusen takk for at vi fikk komme!
Koste oss glugg ihjel, og gleder meg enormt til neste gang vi ses <3


Klem fra Anja og jentene

1 kommentar:

  1. Du ser godt ut Tone Beate. Jeg og Irmelin gleder oss til å treffe deg og Titi (Nemi) igjen på pinsetreffet, At du skal dit er hevet over en hver tvil. Hils Nemi fra oss og skynd deg å bli frisk! :-)

    SvarSlett